El fil d'Ariadna (II), un laberint de somnis per a lletraferits de tota mena

dimecres, 24 de novembre del 2010

Presentació-xerrada de "La Lluna en un cove"



Bon dia, lletraferits

Com ja vaig anunciar a l'espai negrot, que molts de vosaltres coneixeu, vull convidar-vos a una presentació-xerrada que tindrà lloc el pròxim divendres dia 26 de novembre a les 7 del vespre. Es tracta d'un acte amable i càlid en defensa de la llengua i la literatura catalanes.

El lloc: Barcelona, Casal Independentista de Sants Jaume Compte, carrer Muntades, 24.
Ja sabeu que parlarem del projecte de l'Editorial El Toll, de la publicació mensual La Lluna en un cove i del llibre, que recentment ha vist la llum, Històries de Terror, de Bram Stoker.


Hi assistiran Lluís Miquel Pérez, editor responsable de l'Editorial; Emili Gil, traductor d'Stoker i titular de la Secció fixa de La Lluna intitulada "L'altra cara de la lluna"; Daniel Sánchez Limón, il·lustrador del llibre i de la revista; i jo mateixa, que he publicat a La Lluna alguns contes i que hi tinc la secció de cinema "Fora de cartellera".
A tots plegats ens fa molta il·lusió. És un preciós projecte que ens arriba del País Valencià i que s'ha entestat, malgrat les dificultats, a lluitar per la llengua comuna, el nostre bé més preuat. Ah, i per descomptat, que aposta pels autors desconeguts, pels relats inèdits, per tota creació artística que sigui capaç d'engrescar-nos com a lletraferits i com a poble.
Per tant, us proposo deixar volar la imaginació i les paraules. Us espero el dia 26. Tots junts farem que la literatura es passegi lliurement pel barri de Sants.

5 comentaris:

Yves ha dit...

Hola Anna;
ara mateix m'ho anoto a la agenda i faré tot el possible per venir!

Anna Maria Villalonga ha dit...

No saps la il·lusió que em faria, Yves. Un petonet.

Jordi Canals ha dit...

Estava molt il·lusionat en aquesta cita però m’ha sortit una obligació familiar molt difícil d’eludir. Miraré de sortir-me’n però ho tinc força enrevessat. Ho sento Anna.

Elies ha dit...

És un projecte realment il·lusionant.
Ens veiem allà!
Sort que encara hi ha gent que demana la lluna en un cove!

Anna Maria Villalonga ha dit...

Ostres, Jordi. Em sap greu. M'havia fet la il·lusió de poder-te conèixer. Però en fi. Un altre dia serà, segur.