El fil d'Ariadna (II), un laberint de somnis per a lletraferits de tota mena

dimarts, 23 d’abril del 2013

Lletraferits: la crònica del Sant Jordi




Lletraferits, ja hi tornem a ser. Una altra diada de Sant Jordi. Totes tan iguals i, alhora, totes tan diferents. L'única cosa que no canvia és la compulsió. Avui m'he tornat a firar i m'he comprat sis nous llibres. No tinc remei, és clar. D'aquesta malaltia no hi ha qui em curi. En qualsevol cas, és un dolç patiment. No cal donar-hi més voltes. 

Si premeu AQUÍ, podreu llegir amb detall tot el que la jornada m'ha deparat. Ara estic cruixida. No hi ha res pitjor que caminar a poc a poc enmig de gernacions de gent o restar dreta i quieta massa estona. La meva hèrnia discal no perdona mai. És molt punyetera. 

Però ha pagat la pena. Visca la literatura, la lectura, els llibres i una ciutat tan bonica com Barcelona, avui plena de joia, de lletres i de flors!