El fil d'Ariadna (II), un laberint de somnis per a lletraferits de tota mena

dilluns, 20 d’abril del 2015

Anna Maria Villalonga: la meva graella de Sant Jordi





Un any més, ha arribat Sant Jordi. El temps passa volant.

Com que alguns m'ho heu preguntat, aquí us detallo la graella d'horaris i llocs on em podreu trobar signant llibres:

De 11 a 12: Parada de Llegir en català (Passeig de Gràcia, 49)
De 12 a 13: Parada d’Edicions Xandri (Els crims nostrats) (Rambla de Catalunya amb Provença)
De 13 a 14: Ateneu Barcelonès (Canuda, 6) 

De 17 a 18: Llibreria La Impossible (Provença, 232)
De 18 a 19: Parada de Llegir en català
De 19 a 20: Llibreria Al peu de la lletra (Calàbria, 281)
De 20 a 21: La Central (Fàbrica Moritz)


I que els déus m'emparin, perquè encara recordo l'odissea de l'any passat, que podeu recordar (i riure) llegint AQUÍ.

Una abraçada a tots. Ens veiem!

1 comentari:

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

La recordo molt bé, la teva odissea de l’any passat. Vaig riure molt!
Que vagi molt bé, Potato!