El fil d'Ariadna (II), un laberint de somnis per a lletraferits de tota mena

divendres, 31 de març del 2017

Avui EnVeuAlta el meu relat "Pometa"





Avui us oferim En Veu Alta aquest relat infantil que vaig escriure ja fa molt. Està basat en fets reals que em va explicar l'amiga Maribel Vázquez. I jo li vaig dedicar. Espero que us agradi. A mi m'agrada molt com ha quedat. Pot agradar a grans i petits. Si teniu criatures, els hi podeu posar. Estic segura que els encantarà.


Moltes gràcies, lletraferits.

  

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Que bonic, Anna! I tendre. Com resulten aquests relats En Veu Alta tan ben narrats.
Gràcies!

Unknown ha dit...

Quanta tendresa!
Preciós, i quines veus tan boniques!
Gràcies Anna, un relat preciós!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Ai, Potato, com tinc el cap. El vaig escoltar anit i t'anava a escriure un comentari, però ara veig que no ho vaig fer. És un relat encisador, que resulta ideal per EnVeuAlta; molt adequat per als petits —de segur que els encantarà—, i també per als grans (una bona narració és per a tothom). Em sonava molt, però no puc recordar si l'havia llegit o em vas explicar la història.