El fil d'Ariadna (II), un laberint de somnis per a lletraferits de tota mena

divendres, 1 de juny del 2012

Els Relataires estem d'estrena




Lletraferits en general i relataires en particular:


Avui em complau encetar el mes de juny amb una boníssima notícia. L'Associació de Relataires en Català (ARC) a la qual pertanyo des del dia de la meva espontània irrupció a l'escenari (eh, Sílvia?) com a ambaixadora de Shaudin Melgar-Foraster (recordar pitjant aquí) s'estrena a Wikipèdia.
Em fa molta il·lusió. Els Relataires són una gent magnífica, amb una empenta gairebé sorprenent.

L'enllaç a WIkipèdia, que penjo més avall, situa l'Associació en l'actualitat de la xarxa. Ens fa visibles i demostra la nostra vitalitat. Hi podreu trobar informació fidel i detallada sobre qui som i sobre les activitats que duem a terme.

Però les alegries no s'acaben aquí. Aprofito l'avinentesa per donar-vos una altra bona notícia. El llibre Barcelona, t'estimo, coeditat per l'Editorial Meteora i l'Associació de Relataires en Català, ha estat seleccionat per formar part del fons de l'Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona. Com sabeu, el llibre inclou el meu relat El llaç vermell. Per tant, em sento extraordinàriament contenta.   



Com ja vaig escriure un dia: Relataires al poder!
No hi ha qui ens pugui aturar, perquè tenim una important fita.

Lluitem per la nostra llengua i la nostra literatura!



13 comentaris:

Hele la Sabatera ha dit...

!! ENHORABONA !! Me n'alegro molt

Yves ha dit...

Felicitats! Això sí que és una bona notícia!

Elies ha dit...

Visca, visca i visca!

Anònim ha dit...

Fa goig pensar que el "nostre" llibre passarà a formar part d'un Arxiu Històric!

Gràcies per la informació, Anna Maria.
I a veure si ens retrobem aviat...

Una abraçada maca com tu,
Maite Crespo
Uq

Anònim ha dit...

Patri Cia

Felicitats, Anna!! Els teus esforços i perseverança han donat els seus fruits!! :D

Anònim ha dit...

Enhorabona per les dues notícies, estic molt contenta. Quina gran honor, per l'arxiu històric. I sortir a la Vikipèdia (ARC), tot un orgull.

Felicitats!!

Anònim ha dit...

M'en alegro molt Anna, per tú i per tots els relataires !caram, tenir el relat en un Arxiu Històric i a la Vikipèdia; això és un gran honor !! Tura.

Gemma ha dit...

OH!!!! Doblement contenta, moltes felicitats a tots !!!!!! I a tu en especial.

Sílvia ha dit...

I és que no parem!!! Visca l'ARC!!!

Sílvia Romero

Anònim ha dit...

Quina alegria més gran Anna!! Visca ARC!!!
M.Lloret

Unknown ha dit...

Felicitats!


M'encanta rebre bones notícies com aquestes!!

Un peto molt gran!!

Ferran ha dit...

Ja som part del patrimoni català!!! Viscaaa!!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Uau! Molt bones notícies, sobretot pel que fa a “Barcelona t’estimo”, estic molt contenta!
Endavant amb l’ARC!!! Sou/som fantàstics!!! Muac!!!